O mnie

Paweł  jest dyrektorem marketingu marki, z doświadczeniem w zarządzaniu globalnymi zespołami i wielomilionowymi kampaniami. Jego doświadczenie w zakresie strategii marki, projektowania wizualnego i zarządzania kontem informuje go o uważnym, ale konkurencyjnym podejściu.

Paweł jest napędzany pasją do zrozumienia niuansów reklamy międzykulturowej. Uważa się za „studenta na zawsze”, pragnącego zarówno budować na swoich akademickich podstawach z psychologii i socjologii, jak i pozostać w zgodzie z najnowszymi cyfrowymi strategiami marketingowymi poprzez kontynuację zajęć.

Jego głód wiedzy i determinacji, aby włączyć informacje w czyn, przyczynił się do jego ostatnich sukcesów w Bbaj Group, gdzie prowadził międzynarodowe, wielokrotnie nagradzane kampanie dla dużych marek.

W międzyczasie znacznie poprawił wydajność swojego zespołu, wdrażając strategiczne strategie zarządzania projektami i zapewniając równowagę między pracą a życiem prywatnym w jego departamencie. Paweł uważa, że ​​skupienie w miejscu pracy jest kluczem do sukcesu – zasada, że ​​żyje dzięki swoim zainteresowaniom jogą, medytacją, ogrodnictwem i malarstwem.