• Raport z katastrofy
    Katastrofa polskiego samolotu Tu-154M była faktem niezaprzeczalnym. Jednocześnie na temat jej przyczyn powstało bardzo wiele hipotez. Jednocześnie trzeba powiedzieć, że żadna z nich nie rozwiewała wszelkich wątpliwości. Najbardziej niezrozumiałą decyzją …
  • Serwisy polityczne
    Internet jest bardzo, ale to bardzo popularny. Szczególnie teraz, kiedy wiele osób tak bardzo ceni sobie czas, szybkość zdobywania informacji. Można tam przecież bardzo szybko znaleźć wszystko to, czego tylko …
  • Kupno mieszkania – ukryte wady nieruchomości
    Kupno własnego mieszkania to niewątpliwie jedna z najważniejszych decyzji, jakie w życiu podejmujemy – tym bardziej istotna, jeśli nie posiadamy odpowiedniej gotówki i musimy wspomóc się kredytem, którego spłata będzie …

Muzyka popularna na topie

Promowanie muzyki popularnej jest dzisiaj zadaniem generalnie dośc przyjemnym i łatwym, ponieważ spora liczba fanów nawet bez promocji znajduje informacje o interesującej ich muzyce czy debiutanckich krążkach ciekawych artystów. Dzięki Internetowi dzisiaj do wypromowania nowej międzynarodowej gwiazdy wcale nie potrzeba całego zaplecza menadżerów i wielkiej fabryki płyt wydającej kilkadziesiąt tysięcy krążków dziennie. Zaangażowanie fanów jest w stanie wypromować nawet te gwiazdy, których twórczość nie powala na kolana osoby odpowiedzialne za komercyjne media i ich repertuar. Dlatego niejednokrotnie wokalistki jak Katie Melua zawdzięczają swój rozgłos oraz obecność w czołowych mediach przede wszystkim fanom i ich wielkiemu zaangażowaniu w promocję online. To przez Internet wielu ludzi usłyszało po raz pierwszy wykonania tej brytyjskiej wokalistki gruzińskiego pochodzenia. I zanim do niektórych rozgłośni radiowych dotarł w ogóle jej największy hit jakim jest nine million bicycles, miała swój wierny fanklub.

Leave a Reply