• Polityka w oczach mediów
    Dzisiaj wiele mówi się o tym, w jaki sposób polityczne elity starają się walczyć z kryzysem ekonomicznym i jeśli rządząca partia nie jest w stanie dać realnych odpowiedzi na to, …
  • Raport z katastrofy
    Katastrofa polskiego samolotu Tu-154M była faktem niezaprzeczalnym. Jednocześnie na temat jej przyczyn powstało bardzo wiele hipotez. Jednocześnie trzeba powiedzieć, że żadna z nich nie rozwiewała wszelkich wątpliwości. Najbardziej niezrozumiałą decyzją …
  • Turystyka aborcyjna: problem polityczny czy zdrowotny
    Aborcja to temat, który nieustannie budzi wiele kontrowersji i tylu ilu ma zwolenników, tyleż samo ma przeciwników. Bardzo często ten trudny przecież temat staje się tylko narzędziem w rękach kolejnych …

Muzyka popularna na topie

Promowanie muzyki popularnej jest dzisiaj zadaniem generalnie dośc przyjemnym i łatwym, ponieważ spora liczba fanów nawet bez promocji znajduje informacje o interesującej ich muzyce czy debiutanckich krążkach ciekawych artystów. Dzięki Internetowi dzisiaj do wypromowania nowej międzynarodowej gwiazdy wcale nie potrzeba całego zaplecza menadżerów i wielkiej fabryki płyt wydającej kilkadziesiąt tysięcy krążków dziennie. Zaangażowanie fanów jest w stanie wypromować nawet te gwiazdy, których twórczość nie powala na kolana osoby odpowiedzialne za komercyjne media i ich repertuar. Dlatego niejednokrotnie wokalistki jak Katie Melua zawdzięczają swój rozgłos oraz obecność w czołowych mediach przede wszystkim fanom i ich wielkiemu zaangażowaniu w promocję online. To przez Internet wielu ludzi usłyszało po raz pierwszy wykonania tej brytyjskiej wokalistki gruzińskiego pochodzenia. I zanim do niektórych rozgłośni radiowych dotarł w ogóle jej największy hit jakim jest nine million bicycles, miała swój wierny fanklub.

Leave a Reply